Pomoc i wsparcie techniczne dla oferowanych usług, serwis, szkolenia z obsługi oprogramowania.

Pomoc techniczna, serwis, szkolenia

Wsparcie techniczne na miejscu lub w formie zdalnej

Spis treści

  1. Wsparcie techniczne ‒ telefon, e-mail, wideokonferencja, zdalny pulpit

  2. Szkolenia

  3. Serwis, modernizacje sprzętu komputerowego

Wsparcie techniczne ‒ telefon, e-mail, wideokonferencja, zdalny pulpit

W podstawowych sprawach technicznych oczekiwane wsparcie uzyskasz za pośrednictwem formularza kontaktowego oraz pod numerem telefonu, dostępnymi w zakładce kontakt.

Jeśli pomoc techniczna wymaga bezpośredniej ingerencji na stanowisku komputerowym u Klienta, usługa zdalnego pulpitu umożliwia wykonanie prac konfiguracyjnych, instalacyjnych czy wdrożeniowych bez względu na odległość i bez konieczności ponoszenia kosztów dojazdu ‒ wymagane jest tylko łącze z siecią Internet..

UWAGA! Przed zamówieniem usługi wymagany jest wstępny kontakt telefoniczny, celem uzgodnienia szczegółów technicznych oraz otrzymania unikalnych danych dostępowych (użytkownik, hasło) do aplikacji.

Po uzyskaniu wymaganych danych, możesz pobrać program:

Pobierz program

który najlepiej zapisać na pulpicie, po czym uruchomić i postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
Aplikacja jest bezpieczna, nie instaluje się w systemie Klienta, nie ingeruje w rejestr systemowy a więc nie pozostawia po sobie żadnych śladów. Po skorzystaniu z usługi, możesz usunąć program.

Szkolenia

Krótkie szkolenia z zakresu:

  • oferowanych usług hostingowych, w szczególności:
    • administracyjnego zarządzania usługami za pośrednictwem Paneli Administracyjnych;
    • konfiguracji oprogramowania pocztowego współpracującego z kontem/kontami pocztowymi;
    • korzystania z usług analitycznych;
  • oferowanych usług związanych z systemami zarządzania treścią na stronach WWW;
  • podstaw bezpieczeństwa w sieciach lokalnych oraz ochrony prywatności w sieci Internet.

Serwis, modernizacje sprzętu komputerowego

  • modernizacja komputerów stacjonarnych i laptopów
    • wymiana procesorów,
    • rozbudowa pamięci RAM,
    • wymiana dysków twardych HDD i SDD z migracją danych;
  • przenoszenie i archiwizacja danych;
  • serwis i optymalizacja oprogramowania systemowego
    • usuwanie niechcianego/złośliwego oprogramowania,
    • instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych,
    • instalacja i konfiguracja oprogramowania.

Jeśli dysponujesz starszym komputerem i chciałbyś zwiększyć jego wydajność, wydłużyć jego przydatność do pracy lub nauki, uniknąć kosztów zakupu nowego komputera ‒ ta oferta jest dla Ciebie.