„Miernikiem wartości strony nie jest liczba osób, które ją odwiedziły, tylko liczba osób, które na nią powróciły.”Michael Dell
„Powtórzmy jeszcze raz: zawartość strony WWW to przede wszystkim tekst, po prostu informacja, ona jest najważniejsza.”David Crowder, Rhoda Crowder
„Strona główna dobrze zaprojektowanej witryny spełnia dwie funkcje: jest drogowskazem na rozdrożu stron witryny lub miejscem, gdzie podróż się zaczyna.”David Crowder, Rhoda Crowder
„Zrozumienie intencji osób odwiedzających Twoją stronę to klucz do sukcesu.”David Crowder, Rhoda Crowder
„Bardzo ciężko jest tworzyć produkty w oparciu o wymagania klienta. Ludzie zazwyczaj nie wiedzą czego chcą do momentu, kiedy im tego nie pokażesz.”Steve Jobs
„Reklama jest droga. Brak reklamy jeszcze droższy.”Paolo Bulgari
„Nigdy nie zapominaj, że witryny nie powinny być projektowane dla swoich właścicieli – muszą być projektowane dla swych użytkowników.”Angus Mcleod
„Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa.”Mary Lou Cook
„Ludzie, którzy stawiają sobie mierne cele życiowe, zazwyczaj osiągają to co zamierzali: nie dążą do niczego i niczego nie zdobywają.”Richard M. Devos
„Jeżeli masz poświęcić 10 godzin na tworzenie ogłoszenia, to 9 z nich przeznacz na opracowanie nagłówka.”Jay Conrad Levinson
„Kreatywność to pozwolenie sobie na popełnianie błędów, sztuką zaś to wiedzieć, przy których błędach warto pozostać.”Scott Adams
„Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy.”Stuart Henderson
„Nagłówki to absolutnie życiowa sprawa we wszelkim marketingu. Na witrynie, w mailach, w newsletterze, gdziekolwiek – nagłówek łapie czytelnika niczym haczyk, ściąga go, w końcu zamienia go w klienta.”Angus Mcleod
„Dobre zarządzanie biznesem to zarządzanie jego przyszłością, a zarządzanie przyszłością to zarządzanie informacją.”Marion Harper
„Doniosłe wynalazki powstają w laboratorium, wspaniałe produkty natomiast – w dziale marketingu.”William H. Davidow
„Każdy dureń może ubić interes, ale potrzeba geniuszu, wiary i wytrwałości, aby stworzyć markę.”David Ogilvy