Pomoc techniczna

piktogram-7.jpg Dokumentacje techniczne Szkolenia Serwis

Dokumentacja usług hostingowych

Dokumentacje techniczne oraz artykuły z pomocą do świadczonych usług hostingowych udostępniane są publicznie na odpowiednich stronach usługodawców.

Szkolenia

Nasz dodatkowy atut to fizyczna obecność na miejscu w obrębie którego działamy, jako że nie wszystkie kwestie związane choćby z projektem serwisu lub szkoleniem personelu wygodnie jest rozwiązywać drogą telefoniczną lub elektroniczną (Internet).

Oferujemy krótkie szkolenia w zakresie:

  • oferowanych usług hostingowych, w szczególności:
    • zarządzania usługami za pośrednictwem Paneli Administracyjnych;
    • konfiguracji oprogramowania pocztowego współpracującego z kontem/kontami pocztowymi;
    • korzystania z usług analitycznych;
  • oferowanych usług związanych z systemami zarządzania treścią na stronach WWW;
  • podstaw bezpieczeństwa w sieciach lokalnych oraz ochrony prywatności w sieci Internet.

Pomoc techniczna - telefon, e-mail

W sprawach technicznych pozostajemy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail oraz pod numerami telefonów: 602 394 585, 25 632 54 23.

Podstawowa pomoc techniczna dotycząca usług hostingowych wykupionych za naszym pośrednictwem jest bezpłatna i realizowana przez hepldesk usługodawcy. Wsparcie techniczne nie związane bezpośrednio z usługami hostingowymi (np. konfiguracja systemów operacyjnych lub oprogramowania - bezpośrednio u klienta lub zdalnie) jest odpłatna.

Jeśli pomoc techniczna wymaga bezpośredniej ingerencji na stanowisku komputerowym u klienta, oferujemy usługę zdalnego pulpitu, umożliwiającą zdalne wykonanie prac konfiguracyjnych, instalacyjnych czy wdrożeniowych bez względu na odległość i bez konieczności ponoszenia kosztów dojazdu - wymagane jest tylko stałe łącze z siecią Internet.
UWAGA! Przed zamówieniem usługi, prosimy o wstępny kontakt telefoniczny celem uzgodnienia szczegółów.